Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések:

1. Hogyan tudom leadni megrendelésem?
2. Milyen adatokat kell megadnom a megrendeléshez?
3. Milyen visszajelzést kapok a leadott megrendelésről?
4. Mikor kapom meg a megrendelt árut?
5. Hol tudok érdeklődni a csomagomról?


1. Hogyan tudom leadni megrendelésem?

Webáruházunkba egyszerűen és gyorsan tudja leadni megrendelését. A kívánt termékeket helyezze a kosárba, majd a "Tovább a kosárhoz" gombra kattintva megnézheti a kosár tartalmát és a fizetendő végösszeget.

"Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva eljut a bejelentkezési felületre ahol választhatja a "Vásárlás regisztráció nélkül" opciót aminél csak ki kell töltenie a rendszer által kért adatokat és rendelése regisztrálásra kerül. Továbbá lehetősége van Facebook accountjával is bejelentkezni ami meggyórsítja a regsiztrációs foylamatot.

Az adatok kitöltése után rendszerünk automatikus E-mail-t küld a rendelés sikeres leadásáról.


2. Milyen adatokat kell megadnom a megrendeléshez?

A megrendelés sikeres leadásához az alábbi adatokat kell kitöltenie:

A csomagot átvevő nevét - Értesítési telefonszámát - Értesítési E-mail címet
Számlázási adatokat, valamint ha eltér akkor a szállítási adatokat is ki kell töltenie. A kiegészítő adatoknál megadhatja ha esetleg a cím valamiylen módon nem megközelíthető és a futár így egyszerűbben el fog tudni jutni a kiszállítási címre.

A következő fülnél a szállítási módokat kell kiválasztania az alábbi lehetőségekből:

  • Személyes átvétel - A megadott átvételi pontokon személyesen is átveheti a megrendelt termék(ek)et.
  • Házhozszállítás futárszolgálattal - Partnerünk az MPL futárszolgálat fogja házhozszállítani a csomagját.
  • Postán maradó szállítás - Postán maradó szállítás esetén kijelölheti melyik postán szeretné átvenni csomagját.


Következőleg a fizetési módot kell megadni az alábbi lehetőségekből:

  • Bankkártyás fizetés - Lehetősége van közvetlenül bannkártyával kifizetni megrendelését a bankkártya számát, lejárati dátumát illetve biztonsági kódját megadva.
  • Utánvétel - A futártól való átvételkor fizeti ki a csomag ellenértékét.
  • Banki átutalás - Lehetőséget bíztosítunk a banki átutalásra amihez a megadott bankszámlaszámra kell átutalni a termék(ek) vételárát. Amikor az összeg beérkezett bankszámlánkra értesítjük Önt és átadjuk a csomagot futárszolgálatunknak kiszállításra.

3. Milyen visszajelzést kapok a leadott megrendelésről?

Az alábbiakban ismertetjük a visszajelzett megrendelés státuszok jelentését:

  • Feldolgozás alatt - Alapértelmezett rendelési sátusz, a leadott megrendelés automatikusan ezt az állapotot kapja.
  • Függőben lévő -  A vevő visszajelzése alapján a megrendelést bizonyos ideig függöben tartjuk.
  • Beszerzés alatt -  A megrendelt termék(ek) közül van oylan ami nincs raktárkészleten így a beszerzését megindítottuk. A várható beérkezésről illetve a kiszállításról tájékoztatjuk a vevőt.
  • Kiszállítás alatt -  A csomagot aznap átadjuk a futárnak és várhatóan 1-2 munkanapon belül megérkezik a kiszállítási címre.
  • Teljesítve - A megrendelő átvette az elküldött csomagot.
  • Törölve - A megrendelés vevői kérésre illetve más egyéb ok miatt törlésre került.

4. Mikor kapon meg a megrendelt árut? 

A csomagokat a már elmített visszajelzés a megrendelésről állapotok szerint változik. Ha a megrendelt termék raktárkészletünkön található 1-2 munkanapon belül megérkezik ak sizállítási címre.
Ha nincs készleten, abban az esetben a beszerzéstől függ a kiszállítási időpont ez általában 5-10 munkapan.


5. Hol tudok érdeklődni a csomagról?

Amennyiben a futárszolgálattal kéri a kiszállítást abban az esetben a MPL futárszolgálat küldeni fog Önnek egy E-mailt a csomag feladásról és a megadott csomagszám használatával nyomon tudja követni csomagját.

MPL csomagkövetés: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Ha egyéb kérdése merülne fel vagy módosítaná a kiszállítási címet azt az alábbi telefonszámon is megteheti: +36 30 229 6016