Gyakran ismételt kérdések:
1. Hogyan tudom leadni megrendelésem?
2. Milyen adatokat kell megadnom a megrendeléshez?
3. Milyen visszajelzést kapok a leadott megrendelésről?
4. Mikor kapom meg a megrendelt árut?
5. Hol tudok érdeklődni a csomagomról?
1. Hogyan tudom leadni megrendelésem?
Webáruházunkba egyszerűen és gyorsan tudja leadni megrendelését. A kívánt termékeket helyezze a kosárba, majd a "Tovább a kosárhoz" gombra kattintva megnézheti a kosár tartalmát és a fizetendő végösszeget.
A "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva eljut a bejelentkezési felületre ahol választhatja a "Vásárlás regisztráció nélkül" opciót aminél csak ki kell töltenie a rendszer által kért adatokat és rendelése regisztrálásra kerül. Továbbá lehetősége van Facebook accountjával is bejelentkezni ami meggyórsítja a regsiztrációs foylamatot.
Az adatok kitöltése után rendszerünk automatikus E-mail-t küld a rendelés sikeres leadásáról.
2. Milyen adatokat kell megadnom a megrendeléshez?
A megrendelés sikeres leadásához az alábbi adatokat kell kitöltenie:
A csomagot átvevő nevét - Értesítési telefonszámát - Értesítési E-mail címet
Számlázási adatokat, valamint ha eltér akkor a szállítási adatokat is ki kell töltenie. A kiegészítő adatoknál megadhatja ha esetleg a cím valamiylen módon nem megközelíthető és a futár így egyszerűbben el fog tudni jutni a kiszállítási címre.
A következő fülnél a szállítási módokat kell kiválasztania az alábbi lehetőségekből:
- Személyes átvétel - A megadott átvételi pontokon személyesen is átveheti a megrendelt termék(ek)et.
- Házhozszállítás futárszolgálattal - Partnerünk az MPL futárszolgálat fogja házhozszállítani a csomagját.
- Postán maradó szállítás - Postán maradó szállítás esetén kijelölheti melyik postán szeretné átvenni csomagját.
Következőleg a fizetési módot kell megadni az alábbi lehetőségekből:
- Bankkártyás fizetés - Lehetősége van közvetlenül bannkártyával kifizetni megrendelését a bankkártya számát, lejárati dátumát illetve biztonsági kódját megadva.
- Utánvétel - A futártól való átvételkor fizeti ki a csomag ellenértékét.
- Banki átutalás - Lehetőséget bíztosítunk a banki átutalásra amihez a megadott bankszámlaszámra kell átutalni a termék(ek) vételárát. Amikor az összeg beérkezett bankszámlánkra értesítjük Önt és átadjuk a csomagot futárszolgálatunknak kiszállításra.
3. Milyen visszajelzést kapok a leadott megrendelésről?
Az alábbiakban ismertetjük a visszajelzett megrendelés státuszok jelentését:
- Feldolgozás alatt - Alapértelmezett rendelési sátusz, a leadott megrendelés automatikusan ezt az állapotot kapja.
- Függőben lévő - A vevő visszajelzése alapján a megrendelést bizonyos ideig függöben tartjuk.
- Beszerzés alatt - A megrendelt termék(ek) közül van oylan ami nincs raktárkészleten így a beszerzését megindítottuk. A várható beérkezésről illetve a kiszállításról tájékoztatjuk a vevőt.
- Kiszállítás alatt - A csomagot aznap átadjuk a futárnak és várhatóan 1-2 munkanapon belül megérkezik a kiszállítási címre.
- Teljesítve - A megrendelő átvette az elküldött csomagot.
- Törölve - A megrendelés vevői kérésre illetve más egyéb ok miatt törlésre került.
4. Mikor kapon meg a megrendelt árut?
A csomagokat a már elmített visszajelzés a megrendelésről állapotok szerint változik. Ha a megrendelt termék raktárkészletünkön található 1-2 munkanapon belül megérkezik ak sizállítási címre.
Ha nincs készleten, abban az esetben a beszerzéstől függ a kiszállítási időpont ez általában 5-10 munkapan.
5. Hol tudok érdeklődni a csomagról?
Amennyiben a futárszolgálattal kéri a kiszállítást abban az esetben a MPL futárszolgálat küldeni fog Önnek egy E-mailt a csomag feladásról és a megadott csomagszám használatával nyomon tudja követni csomagját.
MPL csomagkövetés: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ha egyéb kérdése merülne fel vagy módosítaná a kiszállítási címet azt az alábbi telefonszámon is megteheti: +36 30 953 1972, +36 30 963 5454