Nettó árakat mutat
Bruttó árakat mutat
Gyakran Ismételt Kérdések
Mi a teendő, ha nem tudok bejelentkezni a felhasználói fiókomba?

A bejelentkezési oldalon kattintson az "Elfelejtettem a jelszavam" hivatkozásra és kövesse a további utasításokat.

 
Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?

A terméket akkor is kosárba teheti, ha az aktuálisan nincs raktáron. A megrendelés beérkezése után kollégáink telefonon vagy e-mailben tájékoztatják róla, mikor várható a termék kiszállítása.

 
Utólag tudom módosítani a megrendelésem?

Keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapota ismeretében tájékoztatják a további teendőkről.

Amennyiben még nem kapta meg a "Megrendelése kiszállítás alatt" státuszállapotú e-mailt, rendelését írásban tudja lemondani az e-mail címen: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 

Ha a kiszállítás már folyamatban van (csomagját már átadtuk a futárszolgálatnak), rendelését a csomag átvételét követően 8 napon belül visszamondhatja, ez esetben az áru visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia. A visszaszállítás bonyolításában segítséget tudunk nyújtani, de a szállítás költsége minden esetben Önt terheli. A csomag átvételének megtagadása esetén a szállítási díjat kiszámlázzuk. 

 
Mi a rendelés menete?

A Kosár tartalmának ellenőrzése után a Megrendelés gombra kattintva a rendszer három egyszerű lépésben bekéri az Ön számlázási, szállítási és fizetési adatait. Amennyiben az alapértelmezett - a fiókja létrehozásakor vagy a legutóbbi megrendeléskor megadott - adatait használja, elég az egyes lépéseknél jóváhagynia ezeket.

A megrendelés elküldése előtt a rendszer egy összesítő oldalon listázza megrendelt termékeit, és a vásárláshoz kapcsolódó összes költségét.

Amennyiben minden tétel helyes, a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

Megrendelése beérkezéséről a rendszer néhány másodpercen belül részletes e-mailt küld Önnek megadott elektronikus postacímére. 

 
Hogyan módosíthatom a Kosár tartalmát?

A Kosárba helyezett termékek mennyiségét bármikor módosíthatja, vagy teljes egészében eltávolíthatja azokat. Nyissa meg Kosarát az oldal tetején található "Kosaram" hivatkozásra kattintva, majd állítsa be a kívánt mennyiségeket. A mennyiségek átállítása után a rendszer azonnal módosítja az adott tétel részösszegét is.  A "Termék törlése" gomb segítségével véglegesen eltávolíthatja a tételeket a Kosárból.

 
Hogyan tudok vásárolni?

A Webáruház / Termékek menüpontra kattintva tekintheti meg terméklistánkat. A jobb oldali terméklistában navigálva válassza ki a kívánt termékcsoportot, majd az egyes termékek mennyiségét megadva helyezze őket a Kosárba.

A Kosár egy képzeletbeli gyűjtő, melynek segítségével összeállíthatja több tételből álló megrendelését. A Kosárban lévő termékeit megtekintheti az oldal tetején található "Kosaram" hivatkozásra kattintva.

A Kosár megtekintéséhez minden esetben be kell jelentkeznie. A felhasználói fiók létrehozásáról és a bejelentkezésről a "Hogyan tudok bejelentkezni" kérdésben talál bővebb információt. 

 
Hogyan tudok bejelentkezni?

On-line vásárláshoz felhasználói fiókra van szüksége, mellyel minden vásárlásakor azonosíthatja magát.

Amennyiben már korábban regisztrált oldalunkon vagy rendelkezésére bocsátottuk személyes felhasználói nevét és jelszavát, jelentkezzen be adatai megadásával. A bejelentkezéshez kattintson ide.

Ha még nincs felhasználói fiókja, néhány egyszerű lépésben létrehozhat egyet.
Kattintson ide saját fiókja elkészítéséhez: Regisztráció 

Adatait minden esetben bizalmasan kezeljük. Erről részletesebben a vásárlói tájékoztatóban olvashat.